Tájékoztatás a civil szervezetekhez kapcsolódóan

A civil szervezetekkel kapcsolatos ügyintézés a Gyulai Törvényszék épületében (5700 Gyula, Béke sgt. 38. szám) történik.

 

A kezelőiroda ügyfélfogadási rendje:

hétfő, kedd, szerda, péntek 8:00-12:00 óráig
csütörtök 8:00-15:00 óráig.

 

 

Az illetékekről szóló 1990. évi XCIII. törvény (Itv.) 37.§ (3) bekezdése és az Itv. mellékletének IV.1. pontja alapján a civil szervezetek fennálló nyilvántartási adatait tartalmazó kivonatokért oldalanként 100,- forintot kell leróni illetékbélyeg formájában.

 

Az ügyfelek illetékbélyeget vásárolhatnak a Magyar Posta Zrt.-nél, illetve a Magyar Posta Zrt.-vel viszonteladói szerződésben állóknál. (32/2014. (X. 21.) NGM rendelet) 

 

Lényeges, hogy az ügyintézés megkönnyítése érdekében a civil szervezet nyilvántartási számát közöljék.

 

A Civil konzultációs napra az érintett szervezetek képviselői hétfői napokon 13:00 és 16:00 óra közötti időpontra jelentkezhetnek be előzetesen, telefonon. (központi telefonszám: 06 66 562-200)